روزنوشت شنبه
































دلنوشته های دخترمردادی

سلام دوستای گلم خوبید؟

امروز مگه جماعت بیکارگذاشتن ما بخوابیم قرار بود برم جزوه های کلاس ریاضی رو از محدثه دوستم بگیرم خیلی خسته بودم و به یک دوست دیگه ام مریم گفتم این کاررو انجام بده از ساعت 6صبح پشت سرهم تل و اس که کجابرم ؟چیکارکنم ؟زنگ بزن به محدثه نذاشت ما راحت بخوابیم خلاصه ساعت 9بیدارشدم وآهنگ گوش دادم ونت گردی بعدش نماز خوندم وناهارخوردم و بامرضیه جون حرف زدم بعدش اس بازی عصری هم که رفتم پایین فیلم دیدم وخوابم گرفت کولر هم روشن بود از سرمامنجمدشدم بعدش بلندشدم اومدم تواتاق و مامانم هم با همسایمون رفته بودند بازار ومن هم تا 9خوابیدم 9بیدارشدم دیدم مامانم اومده نماز خوندم و اومدم نت بعدش هم که شام و دوباره نت گردی و بعدش هم اومدم تا یک دست به اتاقم بکشم اصلااین اتاق من نمیدونم چی داره هرکس میاد اول وارداتاق من میشه بنابراین تصمیم گرفتم پاشم و تنبلی رو بذارم کنار مثل یک دخمل خوب اتاقمومرتب کنم اول از روی میز کامپیوترم شروع کردم اینقدر روش چیزی ریخته بودند که حد نداشت میزرومرتب کردم
و رفتم سراغ کمد لباس ها اول کشوی شال و روسری رو ریختم بیرون و همش رو تمیز کردم بعدش داخل کیفامومرتب کردم خلاصه کمد رو هم برق انداختم و رفتم تو ف ی س ونت نایت اسکین والان هم دوباره دارم روزنوشت رومینویسم وبعدش هم لالا دوستتون دارم بای



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 26 مرداد 1392سـاعت 22:8 نويسنده فهیمه| |

Design by: pinktools.ir